
Meble dla stoisk targowych od STAR EVENT
W dniach 7-8 lutego w Hotelu Novotel Warszawa Centrum miało miejsce nowe wydarzenie w branży – Promo Show Professional. Event mający na celu stworzenie nowych warunków do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje. Istotną wartość miał zamknięty charakter targów. Na prezentację nowości agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum – wszystko odbyło się w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Wydarzenie miało międzynarodowy zasięg. W targach wzięły udział czołowe agencje i firmy zamawiające gadżety oraz tekstylia reklamowe z wielu państw. Rejestracje odnotowano między innymi z: Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Finlandii, Włoch, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Słowenii, Niemiec, Malty, Turcji, Szwajcarii, Rumunii, Bośni i Hercegowiny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma STAR EVENT zaprojektowała i wyprodukowała serię mebli dedykowanych dla stoisk targowych na Promo Show Professional. Lady, gablotki i regały, wpasowały się w stoiska o różnych rozmiarach. Artykuł na stronie OOH Magazine.

Twoje stanowisko uszyte na miarę
Jedną ze strategii marketingowych marki jest udział w targach. To, jak zostanie ona zaprezentowana i odebrana przez gości, wpływa na jej rozwój i bycie zapamiętaną. Warto zadbać więc o oryginalne i zgodne z wizją firmy stanowisko targowe, które przyciągnie do nas nowych klientów. Chcesz, by Twoje stanowisko targowe wyróżniało się na tle innych? Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma Star Event stworzy dla Ciebie projekt, który będzie odpowiadał idei i potrzebom firmy. Wystarczy, że wspólnie opracujecie wizję i charakter Twojego stanowiska – o resztę zadbają już specjaliści. Przedstawiciele firmy budującej przestrzeń targową stworzą dla Ciebie projekt od podstaw. Począwszy od szkicu przedstawiającego koncepcję, wizualizację stanowiska w 3D, aż po dzień wydarzenia, sprawią, że unikniesz nieprzewidzianych sytuacji i zachwycisz swoich gości profesjonalizmem. Dzisiejsze możliwości budowania stanowisk targowych są tak duże, że ciężko zdecydować się na konkretne rozwiązanie. Do dyspozycji klientów są różne style przewodnie, a rodzaje podświetleń, wizualizacji i brandingu mogą się różnić. By ułatwić Ci wybór odpowiedniego stoiska firmy, Star Event stworzyło „bazowe” projekty swoich stoisk, które możesz zaaranżować i przerobić na własne potrzeby. W zależności od preferencji dopasujesz targową zabudowę indywidualnie np. poprzez wykonanie drewnianych instalacji i stref dla odwiedzających klientów. A może jesteś organizatorem całej przestrzeni targowej albo musisz […]

Rekordowy rok dla STAR EVENT
O doskonałym wyniku w 2017 roku, tym co decyduje o sukcesie oraz planach na kolejne dwanaście miesięcy rozmawiamy z Marcinem Pape oraz Mariuszem Stawczykiem. Śledzimy rozwój STAR EVENT już od trzech lat – w tym roku ruch na Waszym Facebooku oraz Instagramie był wyjątkowo duży. Czy możecie uchylić rąbka tajemnicy. Jak wyglądało to za kulisami? Dowiedz się tego w wywiadzie przeprowadzonym w OOH EVENT!

Eco event czyli eco świat w wywiadzie ze Star Event
Bycie „eco” to światowy trend lub zwykła moda przyciągająca coraz wielu sympatyków. Eco event czyli eco meble, eco aranżacje, eco kuchnia, eco dodatki… Jaki jest więc ten nasz świat eco? Czy eco możemy zastosować w naszych realizacjach? Wywiad z nami przeprowadziła EVENTOWA BLOGERKA, a możecie go znaleźć pod tym linkiem WYWIAD. Zapraszamy do lektury !

Eko eventy – czy robisz to szczerze?
Eko eventy to coś co interesuje wielu. Pomimo tego trendu, całe mnóstwo osób jednak gubi się jak taki event zorganizować. Należy pamiętać, że to nie tylko chwytliwa nazwa i coś o czym modne teraz mówić to cała ideologia, która z wielu słusznych powodów ciągnie sa sobą tłumy. Używając sformułowań takich jak eko event, ekologiczna impreza powinniśmy przyłożyć duże uwagi by taki rzeczywiście był, żebyśmy pozostali szczerze wobec ludzi, których przyciągamy tak się reklamując. Oprócz uniknięcia gafy w razie wypadku odsłonięcia blefu, zachowujemy czyste sumienie i robimy rzecz przydatną dla społeczeństwa. W naszej przygodzie z organizacją imprez i wydarzeń masowych odwołujemy się do ideałów eko. Chcemy promować tę kulturę i ruch społeczny, który ma na celu poprawienie naszego otoczenia i „zdrowia” naszej planety poprzez zrównoważone działania i akcje. Jedną z osób, która inspiruje nas do takiego działania jest na pewno Aga Ciesielska, przez innych znana jako Eventowe Blogerka. Oprócz opisywania trendów w branży eventowej, dużą wagę przykłada do propagowanego przez nas stylu życia. Jednym z wpisów który na pewno ułatwi niejednemu z Was życie jest poradnik jak organizować eko event, który znajdziecie w tym linku. Polecamy go każdemu kto czuje, że powinien dawać od siebie choć trochę więcej […]

Star Event: najbardziej ekologiczna firma w Polsce
Kilka słów o nas, naszej pracy, planach na zbliżający się wielkimi krokami sezon oraz o wielkiej mocy Eko Eventów, opowiada dla działu Event OOH magazine współzałożyciel naszej firmy – Marcin Pape. Zapraszamy do porannej lektury! Z nowym rokiem przychodzą do nas nowe postanowienia, nowe trendy, nowi ludzie, natomiast pewne rzeczy się nie zmieniają. Kolejny rok na polskiej scenie eventowej zweryfikował, że jedną z tych rzeczy jest zapotrzebowanie na bycie eko i organizowanie wydarzeń w stylu eko. Dlaczego jest tak, a nie inaczej spróbuje nas przekonać Marcin Pape, współzałożyciel wypożyczalni mebli Star Event. Cześć Marcin! Od pewnego czasu widzimy, że kula śnieżna jaką jest aranżowanie przestrzeni eventowych w stylu ekologicznym wcale nie zwalnia, a wręcz przeciwnie. Czy możesz nam przybliżyć i wyjaśnić to zjawisko? Marcin Pape: Na bieżąco śledzę rynek eventowy. Eventy to moja pasja. Zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej. Nasza wypożyczalnia już od początku swojego istnienia (05.2015 przyp. Redaktor) dostawała sporą ilość zleceń i zapytań na eko aranżacje oraz scenografie. Utwierdziło nas to w przekonaniu, że jest wielkie zapotrzebowanie na tego typu usługi. Świat zmierza w kierunku EKO. Według mnie jest to dobry kierunek, lecz wybrana droga wcale nie jest łatwa. Ludzie chcą żyć coraz bardziej świadomie, w […]

Sephora Trend Report Wiosna 2017 – meble ekspozycyjne od STAR EVENT
Sephora Trend Report Wiosna 2017 w Arkadia & Weekend Damski ze strefą Beauty Bar w Factory Annopol – to tu nas znajdziecie w ten weekend! ? W roli głównej nasze idealne do ekspozycji produktów standy Qbik oraz altana, która stworzyła elegancką strefę piękna i atrakcji dla kobiet ? ? Dzieje się! #StarEvent #WypożyczalniaMebli #Mebleekspozycyjne #DzieńKobiet #PrzejmujemyGalerie

Hotel IBIS
Jedna z naszych ostatnich realizacji – hotelowa sala konferencyjna na spotkanie biznesowe została zaaranżowana naszymi eko siedziskami, skrzynkami, a także kostkami LED! Nie mogło rownież zabraknąć strefy chill i naszych wygodnych leżaków ? #StarEvent #IbisWarszawaCentrum#EkoMeble Wypożyczalnia mebli eventowych STAR EVENT. Zapraszamy do współpracy

Blogogody
Scenografia gotowa, meble wstawione, jest klimat! Teraz pozostaje nam życzyć wszystkim udanego weselnego świętowania! #StarEvent#Blogogody #Wedding #EkoScenografia

Eko meble – moda czy trend? | Mariusz Stawczyk | wypożyczalnia mebli Warszawa
O eko meblach i trendach panujących na rynku opowiada współwłaściciel firmy Star Event, Mariusz Stawczyk. Wypożyczalnia mebli STAR EVENT Warszawa Eko, eko i jeszcze raz eko. Ten trend zdominował rynki m. in. spożywczy. Eko meble eventowe też są trendy czy to chwilowa moda? Mariusz Stawczyk: To prawda. Eko dodatki coraz częściej są widoczne w witrynach sklepowych a także jako stały wystrój restauracji, pubów. Idąc ulicą, co i rusz możemy spotkać doniczki ze skrzynek, stoliki z europalet w ogródkach. To samo dzieje się, jeśli chodzi o aranżację eventu. Jest to dosyć świeży trend, lecz klienci coraz chętniej za nim podążają. Eventy plenerowe kojarzą się głównie z luźną atmosferą, odpoczynkiem, piknikiem. Proszę sobie teraz wyobrazić taki odpoczynek na sztywnej skórzanej kanapie lub na leżaku, pod parasolką ze stolikiem ze skrzynki pod ręką. Co bardziej pasuje? Odpowiedź nasuwa się sama. Czy jest szansa, by eko meble na stałe zagościły w naszej świadomości? Czy to trend rozwijający się, czy za dwa lata nie zobaczymy już palety przerobionej na stolik? Z pewnością jest to trend rozwijający się. Klienci coraz częściej szukają niestandardowych rozwiązań. Eko aranżacja przestrzeni eventowej z pewnością takim rozwiązaniem jest. Nie sądzę, żeby moda na meble paletowe nagle się skończyła. Cały świat idzie […]

Wypożyczalnia radzi: jak zorganizować event doskonały
Po raz pierwszy stajesz przed zadaniem zorganizowania eventu? Zapewne ogólny zamysł już powstał na planie mentalnym, jednak nim przejdziesz do działania, należy dokładnie przeanalizować najistotniejsze kwestie. Dokładne badanie gruntu oraz odpowiednio poczynione kroki przyniosą upragnione owoce. Wypożyczalnia mebli eventowych pragnie podzielić się z zainteresowanymi garścią istotnych informacji: MIEJSCE – Wybór odpowiedniego miejsca jest decyzją ściśle związaną z warunkami klimatycznymi panującymi podczas określonej pory roku. W zależności od ilości osób, które mają się pojawić na evencie należy wybrać miejsce, które zapewni niezbędną przestrzeń. Niestety, czasami organizator stawiając na eleganckie wnętrze, zapomina o wygodzie zaproszonych gości. Cóż po srebrnych sztućcach na stole, gdy brakuje miejsca do tańca? SALA – Sala z wyposażeniem, czy też samodzielny dobór mebli? Zadane pytanie należy rozłożyć na części pierwsze. Zazwyczaj cena ma kluczowe znaczenie. Jeżeli nie zależy Ci na generowaniu oszczędności możesz wybierać dowoli spośród dostępnych sal. Jedynym ograniczeniem może okazać się brak wolnych terminów. Jeśli pragniesz w ekonomiczny a zarazem elegancki sposób zorganizować swoją imprezę meble eventowe wynajem będą doskonałym rozwiązaniem. JEDZENIE – Jedzenie samodzielnie przygotowane, czy catering? Podczas organizacji eventu dla grupy większej, niż 30 osób odpowiedź na tak postawione pytanie nie pozostawia wątpliwości. Warto zainteresować się również dostępnością obsługi. Osoby zatrudnione „na raz” niejednokrotnie […]

Event doskonały
Meble eventowe wynajem W ciągu swojego życia odwiedziliśmy wiele imprez, koncertów i eventów. Tylko nieliczne pozostały w naszej pamięci. Dlaczego o jednym wydarzeniu pamiętamy przez całe życie, a inne umyka z naszej pamięci już po krótkim czasie? Postaram się odpowiedzieć Państwu na to pytanie. Marketing Jeżeli event został poprzedzony akcją marketingową, informacja o wydarzeniu znacznie wcześniej pojawiła się w umyśle interesanta. Zakup biletu oczekiwanie, na wydarzenie, wszystko to sprawia, że uczestnik w napięciu czeka na wybrany event. Jeżeli jest to impreza znanej firmy, wtedy również zostaje zapamiętana na dłużej. Istnieje powiedzenie: „mogą mówić źle, ale niech mówią i pamiętają.” Czy to właściwy tok myślenia? W przypadku organizacji eventu, raczej nie… Dla firmy będzie znacznie lepiej, gdy marka zostanie skojarzona z pozytywnymi emocjami klienta. Obsługa Diabeł tkwi w szczegółach. Osoby obsługujące event, mają duży wpływ na to w jaki sposób impreza zostanie zapamiętana. Pracownicy pełni optymizmu, uśmiechnięci i pomocni, będą znacznie lepiej postrzegani, niż osoby z negatywnym nastawieniem. Czasami wystarczy spojrzeć na kogoś, kto jest pogodny, by nasze samopoczucie uległo poprawie. Niestety jest to reguła, która ma dwa końce. Wystarczy słowo wrogo nastawionej osoby, by nastrój uczestnika eventu został doszczętnie zniszczony. Radzimy Państwu postawić na uśmiech i troskę o uczestników wydarzenia. […]

Gniezno – sprawozdanie
Nasza wypożyczalnia mebli w Gnieźnie. I Stolica Polski zdobyta! ?? Mieliśmy okazję aranżować razem z Eko Design strefę chillout dla 290 osób. Jak zawsze jest pięknie, zielono i ekologicznie! ? #StarEvent #EkoDesign #EkoMeble #PHUPGniezno

Star Event – porady jak zorganizować event
Star Event – porady Niebawem nadejdzie wiosna a wraz z nią najlepszy czas na organizację eventów. Przygotowaniem zaplecza, może zająć się niemal każdy, jednak co zrobić, by impreza na zawsze pozostała w pamięci uczestników? Przede wszystkim należy zadbać o rzeczy podstawowe. Żaden event nie może się odbyć bez wcześniejszych przygotowań. Na czym należy się skupić? Odpowiednia lokalizacja W zależności od charakteru eventu, postaraj się znaleźć miejsce dogodne do jego organizacji. Zaproszeni uczestnicy powinni mieć możliwość łatwego dojazdu. Dodatkowo, plac nie może znajdować się w centrum miasta. Najlepsze są obrzeża, bądź rejony powszechnie znane, jako teren na którym odbywają się eventy, czy koncerty. Jeśli chcemy, by impreza trwała dłużej niż do godziny 22.00 powinniśmy zadbać o zgodę sąsiadów na to, by muzyka mogła grać do końca trwania eventu. Oprawa muzyczna Jeśli pragną Państwo, by na evencie grała muzyka, należy zainteresować się, jaki sprzęt musi zostać zapewniony artyście. Jeżeli muzyka ma być odtwarzana z nagrań, dobrze jest zawczasu zapoznać się z prawem, któremu podlega publiczne odtwarzanie utworów muzycznych. Informacje na ten temat udostępnia stowarzyszenie autorów Zaiks. Meble eventowe Warszawa To, czy event będzie udany zależy w dużej mierze od samych uczestników oraz od tego, jaki obraz imprezy pozostanie w ich pamięci. Wygodna […]