standard-title FAQ – pytania i odpowiedzi

FAQ – pytania i odpowiedzi

Pytanie: Jak zamawiać?

Wybierz produkty, które Cię interesują - następnie zadzwoń, napisz email lub wypełnij formularz kontaktowy dostępny na stronie Kontakt. Nasz zespół natychmiast odpowie na Twoje zapytanie i doradzi w wyborze mebli oraz wyposażenia eventowego.

Pytanie: Gdzie dojeżdżamy?

Dowozimy nasze meble na terenie całej Polski na życzenie klienta, zawsze na czas, zawsze z całym Twoim zamówieniem. Wyjazdy poza granice Polski są również przez nas obsługiwane.

Pytanie: Czy istnieje możliwość rezerwacji mebli?

Tak. Gwarancją, że meble będą dostępne w wybranym przez Ciebie terminie jest podpisanie umowy.

Pytanie: Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak, w zależności o wybranego modelu.

Pytanie: Jakie formy płatności są dostępne?

Akceptujemy płatności gotówką lub przelewem bankowym.

Pytanie: Jak wygląda proces wynajmu mebli?

Po złożeniu zapytania oraz potwierdzeniu szczegołów dot. dostępności wybranych produktów podpisywana jest umowa. Następnie otrzymują Państwo fakturę proformę. Gdy wszystkie powyższe punkty zostaną zrealizowane, nasze meble zostaną dla Ciebie zarezerwowane na czas Twojego eventu.

Pytanie: Czy koszt transportu oraz montażu jest wliczony w cenę wynajmu mebli?

Nie, jest to usługa, której cena jest ustalana indywidualnie.

Pytanie: Czy możecie nam polecić ...?

Tak. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży sprawiło, że zbudowaliśmy wokół siebie sieć podwykonawców oraz organizatorów, z którymi regularnie współpracujemy. Wystarczy się z nami skontaktować a my na pewno Ci pomożemy!

Pytanie: Co jeśli meble zostaną uszkodzone?

Jezeli zdarzy się taka sytuacja - sporządzimy protokół uszkodzenia, na podstawie którego wyceniamy koszt naprawy mebli.

0

Your Cart