Czy wynajem mebli eventowych jest opłacalny?

[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.23.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row _builder_version="3.25" custom_padding="0px|||||"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.25" custom_padding="|||" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.0.5" custom_padding="40px||18px|||" hover_enabled="0"]

Organizacja eventu jest dużym przedsięwzięciem, wymagającym często przygotowania na szeroką skalę. To nie tylko catering czy odpowiednie nagłośnienie, a w niektórych przypadkach też – muzyka. Jeśli to wydarzenie plenerowe, konieczny będzie też wynajem namiotów, a także mebli eventowych.

Jesteś właśnie przed imprezą, która wymaga sprawnej organizacji? Zastanawiasz się, co jest opłacalne, a co nie? A może rozważasz wynajem sof, stołów, krzeseł i innych elementów umeblowania na eventy? W poniższym artykule przygotowaliśmy szereg podpowiedzi i atutów opcji, jaką jest wynajem mebli. Jeśli jesteś ciekaw, jakie korzyści idą za takim rozwiązaniem – możesz się teraz z nimi zapoznać!

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="3.27.4"]

Umeblowanie na konkretną imprezę

Korzystanie z możliwości, jakie daje profesjonalna wypożyczalnia, to zawsze dobór idealnych rozwiązań. Nie każda impreza ma taki sam charakter – inaczej będzie przygotowane pomieszczenie na przyjęcie weselne, jak i na firmowy bankiet. Dobór właściwych mebli eventowych jest bardzo ważny dla stylu całego wydarzenia.

Wybierając profesjonalną wypożyczalnię, można liczyć na najróżniejsze elementy wyposażenia w atrakcyjnej cenie – wykonane z palet regały wystawowe, stoły czy siedziska to idealny pomysł na przyjęcie o charakterze ekologicznym. Natomiast meble LED z pewnością sprawdzą się podczas luksusowych imprez, na których spotyka się wyłącznie śmietanka towarzyska. Z kolei umeblowanie w stylu vintage czy retro to świetny sposób na aranżację luźniejszego eventu, nawiązującego stylistyką do lat 70.

Być może zadajesz sobie pytanie, czy wyposażenie, jakie oferuje dany lokal, nie wystarczy? Jeśli idziesz na duże kompromisy – być może tak. Problem w tym, że dana restauracja czy hotel zazwyczaj dysponuje jednym rodzajem mebli i nie dobierzesz ich pod temat konkretnej imprezy. Wypożyczalnia zaś nie stawia Ci ograniczeń. Dodatkowo wybrane umeblowanie dotrze na miejsce eventu, a nie zapłacisz za to wcale dużo.

[/et_pb_text][et_pb_image src="https://www.starevent.pl/wp-content/uploads/2019/07/IMG_2663.jpg" alt="Jak wynajmować meble na eventy?" align="center" _builder_version="3.27.2" min_height="639px"][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version="3.27.4"]

Wynajem tańszy niż zakup

Jedną z największych zalet wypożyczenia wyposażenia na wydarzenie, to po prostu niższe koszty. Jednak jak w przypadku mebli weselnych wydaje się to dość oczywiste, tak być może przedsiębiorcom, którzy cyklicznie organizują celebracje różnych okazji – już niekoniecznie. Jeśli i Ty masz wątpliwości, to pozwól, że wyjaśnimy Ci, czemu to się bardziej opłaca.

Zapewne zakup umeblowania, czy to leżaków, barów, krzeseł czy jakiegokolwiek innego, kojarzy Ci się z jednorazowym wydatkiem. Ich wynajem wiąże się z opłatą za każdym razem. Wszystko się jednak zmienia, jeśli weźmiesz pod uwagę też inne aspekty utrzymania własnych mebli. Przede wszystkim musisz mieć pomieszczenie, w którym będziesz je składować. Nie każda firma może sobie na to pozwolić na terenie swojej siedziby – po prostu może brakować miejsca. To zaś oznacza, że trzeba będzie wynająć odpowiednią przestrzeń magazynową. Wiąże się to więc ze wzrostem kosztów posiadania. Pamiętaj też, że meble wymagają odpowiedniej konserwacji – elementy metalowe, drewniane, jak i z tworzywa mogą po pewnym czasie potrzebować odświeżenia, co wcale nie będzie tanie, jeśli sprzętu jest naprawdę dużo.

Ostatecznie warto wziąć pod uwagę fakt, że eventy niekoniecznie będą rozgrywały się w siedzibie firmy. Trzeba więc uwzględnić koszt dowozu umeblowania – zarówno w jedną, jak i w drugą stronę, a to kolejny wydatek! Nie zapomnij również, że w przypadku ewentualnych zniszczeń, konieczne będzie albo gruntowne odrestaurowanie danego mebla, albo zakup nowego.

[/et_pb_text][et_pb_image src="https://www.starevent.pl/wp-content/uploads/2019/01/IMG_0895-1.jpg" _builder_version="3.27.2"][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version="3.27.4" custom_padding="26px|||||"]

Warto korzystać z profesjonalnych wypożyczalni

Jak sam mogłeś się przekonać – zakup własnych mebli eventowych wcale nie musi być taki opłacalny. Z pewnością lepszym wyborem jest korzystanie z wyposażenia profesjonalnej wypożyczalni. Jako specjaliści możemy Ci zaproponować szereg różnych stołów, sof, krzeseł, regałów ekspozycyjnych i wielu innych elementów umeblowania na niemal każdy event. Działamy nie tylko na obszarze Krakowa czy Warszawy, ale też w całej Polsce, a w razie potrzeby – dowieziemy też nasze wyposażenie za granicę.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Previous
Previous

Jakie są korzyści z wynajmu mebli eventowych?

Next
Next

Jak wynajmować meble na eventy? Poradnik od A do Z.